Jobb

Hej :)

Kunde inte komma in på bloggen igår, därav inget inlägg igår. Jag kom hem från jobbet vid halv nio, och var ganska trött då.
Det gick väldigt bra, och det är kul så fort jag kommer dit. Jobbar sista dagen i Hässleholm idag så kör dit vid halv två. Och idag ska jag träffa mina söta Josephine som jag fick reda på jobbar dörr i dörr med gymmet i princip. Så ska köra lite innan, vi har inte träffats sen i New York och jag saknar henne väldigt väldigt mycket :) Så det ska bli kul kul kul.

Sen jobbar jag drygt 3 timmar, sen kör jag hem igen. Som tur var får jag körersättning så det går inte minus vilket jag var lite rädd för innan.

Nu står pappi och lagar scrambled eggs till mig, ljuvlig frukost. Sen ska jag ut på en promenad, och försöka hinna med att städa innan jag drar. Så jag ska nog ta och avrunda här.

Vi hörs ikväll,
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0