kaos men ack så underbart!

Haha, jag vet inte riktigt vart jag ska börja, eller jo. Det första problemet kom igår vid kl 20.00 då vi fick reda på att vi tydligen inte kunde få ha hyrbilen vi blivit lovade. Stack iväg och tränade, hade lite smått panik och tänkte att jag men då får jag inte mitt visum. Blev massa bråk och tjafs, men det hela slutade med att jag och Alex blev körda i racerfart in till Knutpunkten där vi hoppade på nattbussen till Sthlm kl. 23.00. Sju sömnlösa timmar senare rullade vi in på terminalen och klockan var då drygt 06.30. Vi var helt sjukt trötta och folk trodde nog vi var höga när vi vek och av skratt på golvet över en frukost på wayne's. Försökte fila på hur vi skulle komma hem, inga tågplatser, inga flyg just då, ingen buss vid just den tiden vi kunde osv osv. Allt bara verkade helt hopplöst. Och stackars Alex som jag släpade med mig till Sthlm skulle jobba imon fredag så vi behövde verkligen åka hem. Tillslut fixade min kära bror så att vi fick ta en hyrbil från Hertz ute på Bromma flygplats. PUH.

Så där var det löst. Sen var det dags för ambassaden. Gick väldigt smärtfritt, även här fick Alex stå och vänta ute i regnet i 1,5 timme, stackars! Men jag fick mitt visum och är nu ready för the U.S. Wow!

Sen gick vi på stan, åt god mat på TGIF, sjukt god ceasarsallad. Sen shoppade vi lite, jag bara ett par leggings i typ skinaktigt material. Så det ser ut som skinbyxor men är leggings. Riktigt snygga att matcha med ett par höga ankelboots och ett lite längre linne. 

Sen körde vi hem på drygt sex timmar, hade massa godis i bilen och hög musik. Nu är jag trött som ett as, har varit uppe i mer än 1,5 dygn utan sömn. Nu ska jag duscha sen däcka i min underbara säng som jag tänkte på hela bussresan upp.

Hörs imon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0