lalalalala

Jag har ju helt glömt bort bloggen idag typ, eller har jag det? Jag kommer inte ihåg när jag skrev sist och orkar kolla nu. Anywhooo så ska jag strax gå och lägga mig, mina ögon faller ihop med jämna mellanrum. Gud vilken seg det varit idag, jag skyller på helgdagen. 

Imon ska jag komma igång lite igen, ska in med syrran till stan och handla lite vår/sommarkläder till henne. Tänkte även fixa lite inför ambassaden bl.a. ta foto till visumet, fylla i papper osv. Kanske lite träning hinns med imon, innan jag ska mysa till det för det är ju faktiskt fredag. Känns som sommaren kommer dra igång på riktigt nu när Challe kommer hem, hon kommer alltid med grejor att hitta på och lever verkligen efter "you only live once". Det gillar jag, och vi kommer ha så kul. Jag kan riktigt längta till jag får sätta mig med mina fina vänner på en uteservering och bara njuta av livet. 

Nu sitter jag här i mitt rum, det ska tydligen åska i natt. Bäst att jag somnar innan. för när jag väl sover då har jag svårt för att vakna. 

Nu ska jag nog ta och krypa ner i mina nya lakan. 

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0