Lördag.

Jag somnade väldigt fort igår, med en stor klämma i håret och halvt påklädd. Men Gud vad skönt det var. Vaknade utvilad och pigg idag av att solen sken in på mig och nu sitter jag här och ska kolla det nya The City-avsnittet. Perfekt start på dagen wiho :) Exakt tre månader kvar bara imon till jag själv går runt på New Yorks gator, 12 VECKOR varav jag ska jobba hälften typ. Förstår ni hur lite det är och hur jävla glad och spänd jag är. woooohooooooooooooo :D

Och om tre veckor är det Stockholm som gäller med Alex och sen kommer ju givetvis Challis och Bellsi hem. Life is good nu :)

Kort och gott, jag är lycklig som ett as och jag hoppas ni också är det! 

Vi hörs senare innan jag ska träffa mormor och morfar.

xxxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0