LOVELY DAY!

Helt helt helt underbart att träffa Bella. Jag fick fjärilar i magen när jag såg henne, och för stunden kändes det som vi var back in New York där vi senast sågs. Oj vad glad jag är att hon är tillbaka :) 

Kom hem för ett tag sedan, fixade både personbevis på skatteverket (om det inte kom med posten, vilket det inte gjorde idag, så det var en jävla tur att jag fixade det annars no visa), sen fikade vi på Mezo. Åt världens godaste ceasarsallad, om jag fick välja en rätt jag skulle leva på resten av mitt liv hade detta varit mitt val. Helst då Miracle Grill's.

Nu sitter jag här, känner mig lite lite trött kanske ska sova två timmar tills det är middag. Ja så får det nog bli, sen blir det kickboxing och sen iväg till Stockholm. 

Snart kommer Andrée, any minute now, jippi.

Hörs ikväll, 
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0