Lovely day!

Vaknade upp av att solen strålade och det fanns inte ett moln. Har just käkat frukost och ska strax sätta mig och sola lite för att få tillbaka den fina färgen i facet och därav slippa sminket så mycket.

Vid halv ett ska jag till Viken och fika med Linda. Ska bli jättekul att snacka bara vi två igen, sen ska jag nog bara hem för ikväll är det träning. Jag tycker det är lite halvjobbigt att klä sig såhär mellan vår och sommar, det är nog fort. lite för kyligt i vinden för att ha shorts/kjol/klänning så därför blir det dem hederliga jeansen som man ändå svettas i. Jobbigt det där. Men snart så ska jag nog plocka fram shortsen, fan vad underbart det ska bli.

Nu ska jag sola lite. Vi hörs ikväll innan jag ska träna :D

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0