MONDAY AND WORK.

God morgon!

Vaknade vid nio, gjorde frukost och nu sitter jag här framför datorn. Jag blev nyss inringd till att jobba nu i tre dagar i Hässleholm så jobbar 3,5 timme idag, tisdag och onsdag. Sköna pengar om jag får körersättning, annars går det plus-minus-noll. Så det ska jag nog fighta för att jag ska få.

Idag har jag ingen bra dag alls, hade inte det igår heller. Känns som småproblem görs till värsta hindret i mitt huvud, och jag tycker mycket är jobbigt just nu. Vill bara ha allt klart med skolan, känns som det dyker upp nya saker hela tiden, och jag läste på ngn blogg att "Att komma in i USA, och framförallt bo där är ungefär lika svårt som att hitta genvägar i Saharaöknen". Så sant som det är sagt. 

Det är iaf bra att jag jobbar lite nu, så jag har pengar sen under juni och kan göra roliga grejor. För sen jobbar jag i princip hela juli och fram till det att jag åker i augusti så då blir det inte mycket tid över till skoj, eller jo förresten det blir det för jag jobbar aldrig helger och börjar alltid tidigast halv tolv haha. 

jaja, nu ska jag duscha sen ut och gå. Helvete jag missar aerobicen idag :( Aja får väll träna efter jobbet på anläggningen där istället.

Vi hörs ikväll.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0