Nanette Lepore.

På kvällarna när jag inte har så mycket att göra surfar jag rundor på massa shoppingsidor, magazines osv. för att försöka finna inspiration men också för jag tycker det är så kul. Jag hittade nu ikväll säkert 10 olika klänningar från Nanette Lepore som jag skulle vilja bära i sommar med brunbrända ben. Min dator är ju lite knäpp så det blir tyvärr inga bilder. 

På tal om Nanette Lepore så har hon faktiskt studerat på Fashion Institute of Technology, precis som Carolina Herrera, Michael Kors, CALVIN KLEIN, Ralph Pucci. Coolt va? :) Jag tycker det är supercoolt. 

Nu ska jag strax sova, vad härligt det ska bli. Har varit riktigt trött hela dagen, vädret kanske har ett finger med i det spelet men jag tycker det är mysigt när det regnar och åskar och är då hellre lite tröttare. Men nästa vecka skulle det bli upp mot 25 grader igen så då är det hopp i bikinin igen. Jag älskar det svenska klimatet. 

I helgen blir det bio, mys hemma och träffa min bästa Alex som jag saknar hela tiden. På söndag blir det en visit hos mormor och morfar. I morgon tror jag att jag ska hyra en riktigt bra film, det var väldigt längesedan jag hyrde film. Gjorde alltid det när jag var yngre. 

Jag ska även göra lite ärende i morgon tänkte jag, bl.a. köpa en kalender för nu börjar saker och ting stocka upp sig så det vore skönt att organisera lite på papper och inte bara i dator.

Lite datum som jag längtar järnet efter: 
- 24 MAJ - Min älskade Bella kommer äntligen hem! Not for long though, sen är vi tillbaka i New York tillsammans igen :)
- 26 MAJ - Älskade Challe kommer hem. Alltid lika roligt och vi kommer ha en fantastisk sommar tillsammans precis som förr :)
- 28 MAJ - Stockholm, visumfix, shopping och bara njutning.

Och även fast inte jag tar studenten eller känner ngn direkt som gör det så kommer man dras med i studentfirandet i form av bal, fester osv. Alltid lika kul att titta på!

Sen är det helt plötsligt juni och då blir det mycket strand med sol och bad, fest, häng med vänner och familj, och min kära värdfamilj från San Francisco kommer hit. Can't wait tills jag får se mina små troll igen! WIHO! Jag jobbar ngr få dagar i juni, ska hinna med en tripp till Göteborg och träffa min future flatmate, och också göra lite små utflykter med mina bästa vänner.

Juli - Jag fyller 21. Jag kommer vara överlycklig den dagen, det är skitsamma här men räddar mitt liv i New York. Jag börjar jobba andra veckan i juli och kommer vara i full gång tills bara ngr dagar innan jag flyttar den 10 augusti. Och under dessa veckorna ska jag hinna med en massa roliga fester, sol och bad, träning, min tjejmiddag, häng med vänner och förberedelser för mitt livs flytt.

Nu ska jag sova :)

xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0