Okey, I feel better now.

Yes, min irritation har lagt sig en aning efter att min bror som åker till Los Angeles imon ska shoppa smink på Sephora till mig 2 ID-puder (till priset av ett i Swea), body lotion, spray och self-tanner på Victoria's Secret + bikini och sist men inte minst en parfym. Detta till följd av att han ska låna mitt fina fina travel-set från Ralph Lauren som jag fick från min kära värdfamilj som present. VIlket jag först var oooerhört tveksam till. Men jag förhandlade mig till en bra deal så det är bara att svälja. Garantin är även att han ska köpa ett helt nytt set för samma exakta 9000 kr om det skulle finnas ngr defekter vid hemkomst. Period.

Även transportmedel till Stockholm den 28e är fixat av Andrée, kör alltså upp på natten till torsdagen och kör hem på kvällen eftersom min bästa Alex ska jobba, därav inget sleepover. Det kommer iaf bli myspys.

Nu sitter jag och äter melon som sen lunch/snack, jag ska strax sätta igång att städa. Sådär lockande.

Vi hörs innan jag sticker iväg och boxar järnet ikväll!

xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0