Rain again

Vad mysigt, har regnat till och från nu under eftermiddagen. Nu sitter jag här i min sköna fotölj, ska strax släpa mig till köket för att äta lite tonfisk och sallad. Jag och pappa, eller rättare sagt pappa bestämde att vi skulle ha fisk hela veckan, and I don't mind. Mina nyttiga matvanor har börjat påverkat stora delar av familjen vilket jag tycker är skönt, eftersom att jag så sällan lagar egen mat. 

Om drygt en timme ska jag jogga bort till gymmet för att köra ett pass aerobic. Älskar passet på tisdagar då tränaren verkligen anpassat passet efter tjejer då vi kör styrka för armar, mage, höfter och mycket rumpa. Nice! Nu när det börjar bli varmt och skönt har jag även bestämt mig för att byta ut promenaden på tisdagar och torsdagar och istället jogga en stund för att få lite variation i träningen.

Nog om mig och min träning, känns som det är det enda jag skriver om men eftersom jag tycker det är kul och mår bra av det så skriver jag om vad fan jag vill, ni är ju inte tvingade att läsa ;)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0