Rain and thunder

Mysigt att det har regnat och åskat nu under eftermiddagen tycker jag. Bestämde mig för att skjuta upp besöket hos mormor och morfar till i helgen då det skulle bli lite bättre väder, jag vill ju sitta ute och fika och prata i flera timmar med mina älskade.

Jag har bara myst här hemma, tittat tv, tvättat och läst min bok och ska alldeles strax fortsätta läsa. Hmm fick ett samtal från en man på Berghs School of Communications i Stockholm som jag också sökt till och tydligen hade jag kommit in på min sökta Bachelor där med. Ska ringa upp honom och höra vad han skulle säga, gällde tydligen en intervju eller ngt. 

Ska strax slänga ihop lite käk, blir lite tacoskött och sallad sen igår. Efter träningen ska jag till mamma så vi hörs därifrån senare.

xxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0