RAIN ON A SUNDAY

Vilken mysig söndag jag vaknade upp till. Lite regn och moln tycker jag är mysigt en dag man inte planerat ett skit. Jag sitter och målar mina naglar just nu och ska alldeles strax slänga på mig mina gympaskor och regnjacka för att gå på en powerwalk längs havet.

Igår vet jag inte riktigt vad som hände med bloggen jag vart lite glömsk hela dagen vilket jag nästan aldrig är. Först när jag var på H&M med Pau testade jag ett par ursnyga kilklackar som jag ska köpa i Sthlm på torsdag, iaf så lade jag från mig väskan och går sedan därifrån. Efter drygt tio minuter i omklädningsrummet hittar jag inte min väska. Får riktig panik haha, och springer dit och lyckligtvis ligger den kvar. Puh. Sen glömmer jag bort att jag har en blogg, sen är jag allmänt virrig och lägger saker på fel plats hemma t.ex. rakhyveln bland borstar, glömmer mitt te i mikron. Ja det tog aldrig slut. Lite oroväckande... haha.

Nu är Bella hemma antagligen, säkert upptagen med släkt och familj, ska slå en signal till henne sen för att höra hennes ljuva stämma. SOM jag saknat henne. Challe hittade ingen flight så hon kommer lagom till tisdag. Hon ska också med till Sthlm på torsdag. Så det blir jag, Alex och Challe. Vi har två platser till i bilen så bara hojta till om ni känner för en dag i huvudstaden? Bella, Amanda, Johanna? Anyone?

Här kommer lite pics från gårdagen och en matbild på min frukost, intressant va?

Yummie


Världens snyggaste 13-åring, bästa vän och syster.

Nu: Promenad för att bli kvitt helgens cashewintag.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0