seeeeeeeeeeg.

Haha, det måste vara fruktansvärt roligt att läsa min blogg när jag har en seg dag. Fy farao alltså. Det blev inget jobb idag på grund av lite olika anledningar, men imon ska jag iaf.

Det menas med att jag kan gå på mitt älskade aerobicspass. Wiho :) Blev jag genast lite gladare. Annars har jag bara tvättat och städat lite idag, FIXAT MED FUCKING SKOLAN, jag menar inte att gnälla om det men varför ska det vara så fruktansvärt jävla komplicerat med försäkringar, ambassadpapper, registrering av klasser, SAT-test, orientationgrejs etc. Jag vill bara vara klar. Men å andra sidan kommer jag bli klar med det sista ungefär när jag åker så jag ska inte jäkta för mycket med det.
Jag ser ju trots allt framemot maj, juni och juli här hemma. Dem absolut härligaste månaderna har jag framför mig nu, tänk på det när det är lite jobbigt STEPHANIE!!!

Annars blir det en kul vecka, jobb två dagar, träning, lite fika och sen vårkonferens med jobbet på fredag och kanske utgång på lördag?

Nu ska jag äta tonfisksallad, yum yum.

Hörs efter min träning.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0