Stekt.

Oj vad det börjar bli varmt på mitt rum nu, den enda nackdelen med att ha ett fönster som täcker i princip hela väggen. Vi har aldrig hittat ngn rullgardin om kunde passa så det är bara till att svettas.

So, helgdag idag. En väldigt onödig sådan. Jag är trött på helgdagar, haha säger jag som knappt jobbar. Jag gillar inte när samhället står still, det känns segt. Det är ruskigt fint väder så ska strax klä om till shorts och bikinitopp och steka järnet. Fick precis ett meddelande av Andrée att han köpt mina saker nu, jag hoppas verkligen det inkluderar min fina vita bikini som jag tänkt matcha min brunbrända kropp med. Men jag har svårt att tro att den fanns kvar, eller att dem har hittat den. Either way så kommer jag bli glad vad han än hittat till mig.

Dagens planer består utav solning och promenad. Dyker säkert upp något trevligt en solig dag som denna. Nu är det hopp i bikinin och mot balkongen.

Ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0