Tillbaka.

Haha, alltså jag kommer inte ihåg att jag skrev ens igår, så trött var jag. Idag känner jag mig både dehydrated (glömde typ dricka ngt igår), alltså en känsla av bakis och även jetlagged pga. missad sömn vilket totalt rubbar mig.

Jag är i alla fall vaken sedan ngr timmar tillbaka och tänkte berätta lite mer om Stockholm för trots att det var lite kaotiskt emellanåt hade vi mysigt. Ambassaden var kul, denna gången var jag inte nervös som sist iaf. Frös till en isbit innan jag fick komma in och glömde paraply så fick ha en tidning över huvudet som vakterna hade väldigt roligt åt. Träffade två sköna tjejer varav en jag bytte nummer med. Hon skulle till Boston och vara au pair och det är ju inte alltför långt från New York. Så jag lovade att visa henne runt i city när hon kom dit. Kön var lång men tillslut blev mitt namn uppropat och jag fick gå fram och få lite frågor och ta fingeravtryck. Mina händer som var isbitar var omöjliga att ta fingeravtryck på först men sen värmdes dem upp lite. När hon såg min fil att jag redan bott där 2 gånger frågade hon mig med ett smile "You really like the U.S huh?" Får visumet redan nästa vecka :)

Somnade på 1 sekunder igår när jag väl lagt mig och sov till typ tolv idag vilket nästan aldrig händer längre. Nu ska jag strax ut och gå sen köra mitt styrkepass tänkte jag. Ikväll blir det mys hos pappa, äta gott och kolla tv sen kanske ner till mamma och hennes väninna och snacka lite.

Men först tänkte jag lägga upp lite bilder från Stockholm, presenter från Andree och lite så.

Hörs senare.
xx


Precis kommit från med nattbussen, 06.30 på Wayne's.


Alex går loss på Zara.


Flygbussen till Bromma Flygplats för att hämta bil


Pinglan haha.

Mina "skinnleggings", inte skinleggings som jag skrev igår haha.


Presenter från Andree, slipper köpa ID-puder resten av året.




Min underbara bikini, ni får ursäkta min grå mage, jag ska jobba mer på den eller iaf smörja med BUS inför strandbesök.


Min numera fullsmockade hylla med VS och andra beautyproducts.


Jag nu, time for a powerwalk, första gången i shorts.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0