Utvilad.

Vaknade lite över 8.00 idag, utvilad. Tror jag. Ska strax slänga ihop lite frukost sen ge mig ut på en promenad tänkte jag. Igår var jag bara hemma med pappa och kollade Robinson, sen en serie som jag började se förra lördagen.

Jag hoppas verkligen det blir fint väder i veckan, nu börjar solbrännan försvinna lite smått och det vill jag ju inte. Särskilt inte när jag ska lägga ljusa fina slingor på fredag. Finally! haha

Annars idag tänke jag bara ta det lugnt, ska till mamma senare sen tänkte jag börja på ett litet projekt som jag kommer ha väldig nytta av när jag börjar plugga, speciellt inom avdelningen Fashion journalism vad jag läst.

Annars? Inte mkt, ska ta och koka mig en kopp tea nu sen ge mig ut på promenaden.

Vi hörs senare,
xxxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0