What about it?

Kollade nyss lite tv, America's Best Dance Crew. Så himla häftigt, killar som kan dansa måste vara det sexigaste som finns. Killar som kör "veven" och andra "stekarmoves" med skjortan tucked in i jeans upp till armhålorna måste vara det absolut vidrigaste and most unattractive. yuck. 

Jag har fått tänkt en del, på saker som gör mig glad men också på saker jag vill ska vara bra. Jag är en människa som är väldigt självständig, klarar mig själv och kan lätt bryta mönster som inte känns bra för mig. Men när det kommer till hur folk i min närhet mår osv. är jag väldigt svag på något vis. Så fort någon jag älskar gör något fel eller inte mår hundra blir jag genast totalt nere och försöker göra allt för att få den personen på benen igen vilket egentligen inte är min uppgift. Jag måste börja låta andra klara sina problem och inte ta på mig skuld och ansvar för allt som sker.

Nog om det, däremot har jag enormt fina vänner märker jag som så fort något inte stämmer överens med den vanliga Steffi, finns där för mig och stöttar och undrar hur långt bort dem än är. Det är jag evigt tacksam för.

Just idag försöker jag bara göra saker som får mig att må toppen, umgås med min familj (stora delar av den) och titta om och om igen på klipp och bilder från resor och platser jag varit på och tänka att det här är bara en väldigt tillfällig svacka på ngr dagar som vi alla hamnar i ibland. Och vet ni vad? Det är okej! Det är inte hela världen att bråka med en person. Efter regn kommer solsken and I know it!

Nu ska jag beställa sushi och och köpa godis till ikväll! Värsta kvällen framför tvn.

xxx
steffipeffi







Kommentarer
Postat av: Bella

De jobbiga stunderna finns för att vi ska uppskatta de bra ännu mer. Och ja, du har hela världen framför dina fötter så denna svacka kommer du ta dig ur - precis som de du tagit dig ur innan.



(Yogurtcashews hjälper på traven..)



Nu är det inte länge tills vi ses!!!



Love, Bella

2009-05-16 @ 18:38:08
Postat av: Amanda

Pinglan!!



Du e en helt underbar människa Steffi!! Det e inte alltid lätt..men kom ihåg.."Det e i Motvind och inte i Medvind som en drake stiger!"



Saknar att snacka med dig! Precis som vi satt på the Grove!



Älskar diig Pingis!!

//Pinglan2

2009-05-17 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0