Friday.

Denna veckan hittills har gått megafort. Har hunnit med och träffa i princip alla jag kom hem för så det känns jätteskönt. Har tränat, fixat slingor och klippt håret, fotvård, solat, manikyr osv osv. Så känner mig lite ihopsatt igen efter ngr intensiva månader haha.

Idag tog jag även spruta mot svininfluensa så jag slipper göra det i USA. Nu ska jag iväg strax igen på middag, sen senare blir det mys hos mamma. Imon blir det stan med Amanda, som jag saknat som en galning, sen va med Alex, tvätta och på kvällen ska jag och pappa käka sushi och mysa framför tvn. Känns inte speciellt hemskt att lämna dem denna gången, pappa och Pau kommer antagligen och hälsar på mig mellan jul och nyår, sen kommer jag antagligen ngr veckor i januari igen eventuellt istället på min springbreak i mars om jag inte ska till LA då och hälsa på Amanda.

Fast att det är skönt att vara i Sverige, märker jag bara hur mycket det inte är något för mig. Jag kan helt seriöst inte se mig själv bo här i detta landet som ung, och jag förstår inte varför människor väljer att göra det som är unga.

Nu måste jag kila.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0