KAOS

Jag undrar ibland vad det är för fel på människor? Om man har ett jobb som bokningsansvarig på ett resebolag, hur i helvete kan personen i fråga inte boka en biljett rätt? Jag blir så förvirrad, för jag stöter på sådana här problem så ofta nu att jag undrar hur människor med sådan hjärnkapacitet ens kan få jobb, och folk snackar om att arbetsmarknaden är tuff?

Iaf, åkte iväg mot Newark Airport vid 1 PM. Kommer fram, och bara känner i luften att något är fel. Min killer instinct har givetvis rätt. Idiothelvetet som bokat min flygbiljett hem, har inte heller hon confirmed... HUR I HELVETE LYCKAS MAN?

Får helt enkelt köpa en ny biljett, men eftersom pappa skulle betala den så går givetvis inte det då dem behöver själva kortet i sig. Ber pappa kolla SAS hemsida, och biljetterna ligger på cirka 20.000 kronor eftersom det är med such short notice till departure. Ehhhh... Går tillbaka med tårar i ögonen och blinkar med mina sorgsna ögon och killen vid disken gör ett undantag och fixar biljetten till mig.

Så nu sitter jag vid gaten, med musik och försöker lugna ner mig. På måndag ska jag ringa idioten och få henne avskedad, sånt här borde inte hända. Ni kanske tycker jag överreagerar men att komma till flygplatsen, och vara glad att åka, och sen säga att man inte ha någon plats på flyget suger.

Tur att jag har en underbar pappa som alltid alltid alltid ställer upp, vad hade jag gjort utan honom? Antagligen inte mkt.

Känns förresten sjukt att åka hem, påminner mig bara om när jag förra hösten åkte hem, eller förra sommaren när jag kom hem efter min tid i SF. Men yeyy, denna gången kommer jag tillbaka så ingen ångest alltså. Jag kan bara njuta, äta godis och träffa dem jag älskar allra mest.

Yeye, nu ska jag surfa vidare här lite. Hörs i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0