Registration

Ja, så var det dags igen. Imon, 6.00 AM ska vi registrera oss för våra spring classes. Jag är riktigt nervös, för jag kommer skjuta mig själv om mitt schema inte blir som jag vill ha det! Så jag ska alltså gå upp halv sex i morgon och försöka fixa värsta schemat! Sen kan jag gå och lägga mig 3 timmar igen innan jag ska till skolan och ha en lektion.

Ska också lämna in tvätt, så jag har allt rent när jag kommer tillbaka efter min lilla visit i Svea. Ska skriva ut flygbiljett, plugga kvar i skolan sen packa, därefter träffa en vän på kvällen och sen sova i tid för vid ett på lördag drar jag mot Newark och direktflyger hem. Älskar nattflyg, så myspysigt. Så konstigt det känns att åka till Sverige, tillbaka till allt där jag bodde bara för ngr månader sen, där mitt liv såg totalt annorlunda ut. Antar att jag kommer uppskatta New York ännu mer när jag kommer tillbaka, om det ens går haha.
Vi skulle egentligen på Victoria's Secret afterparty, MEN jag är fort. inte helt frisk plus att vi som sagt ska upp tidigt, PLUS att jag detoxar nu, ej att förglömma. December och januari kommer bli hårt nog ;).

Idag har jag shoppat skor, Minnetonkas. Så fina!

Nu ska jag strax krypa till kojs, och tagga för registration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0