Sunday

Igårkväll gick jag och lade mig tidigt med lite feber, och vaknade med feber. Både jag och Eleonore trodde vi hade drabbats av svininfluensan, men jag tror inte ändå, nu känner jag mig helt bra igen.

Väldigt produktiv dag idag på skolfronten. Har skrivit klart i princip alla mina uppsatser till denna veckan, vilket var en del. Kände bara att jag ville plugga undan till denna veckan och nästa igen så jag bara kan njuta av att vara hemma sen. Tror nästan det är därför jag har så mycket motivation till att plugga också för att jag är så otroligt excited att åka till Sverige och hälsa på mina älskade. Nu är jag "hemma" om en vecka, antagligen ätit flera kilo godis och ligger och kräker eller något, men det tar vi då.

Kom nyss hem från en joggingrunda längs Hudson River. Det är otroligt varmt i New York idag, sprang i bara t-shirt och leggings, och det är mitten på november. Härligt! Ska försöka komma igång med träningen ordentligt denna veckan, och sen veckan i Sverige också så jag kan investera i ett gymkort så fort jag kommer tillbaka hem här.

Jag glömde att berätta. I fredags när jag var påväg hem från skolan så går jag längs 6th Avenue och svänger in på Bleeker. Gissa vem jag ser? Min absoluta drömkille, JOSH HARTNETT. Han gick förbi mig bakom mig, så jag hann knappt se honom, men tillräckligt för att smälta. Såg honom inte alls först, men tack vare några tjejer som flippade fick jag också min välbehövliga del av en riktig riktig snygging. Woah.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite inför mitt test i Advertising and Promotion imon. Efter skolan tänkte jag jobba kvar lite i datorsalen och sen gå upp till Central Park och kolla in skridskobanan som tydligen ska vara där nu. Där ska jag åka when Im back.

Ha en mysig kväll,
Stephanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0