Feeling better

Okey, so nu mår jag bättre, mycket bättre. Fick tillbaka ett mattetest idag, A! Hade min "jobbiga" lektion idag i Multimedia Computering, börjar komma i fatt med allt där nu så det är också ångestbefriande.
Idag är det sensommar här, helt underbart om det inte vore för jag tog på mig halsduk och kappa i morse när jag gick till skolan. Iaf, kom hem, lagade lite käk bestående av kyckling, cottage cheese och sallad med grönt tea. Yum.
Tänkte strax börja plugga lite, har hög musik och bara känner mig allmänt lycklig idag. Kan bero på att vi är lediga imon och att livet, trots vissa problem, bara är så fruktansvärt underbart att det inte är sant.
Hoppas ni mår bra, nu ska jag börja kolla ut vad jag ska vara på Halloween, det kommer bli SICKT!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0