Midterms

Hoppas ni mår bra! Jag mår toppen av många olika anledningar. En är den att igår fick jag prata med både pappa och Alex via skype då det faktiskt fungerar i Eleonores rum, men inte i mitt.
Två är det att, varje tisdagkväll när jag går från skolan känns det som det är helg. För onsdagar är jag ledig, sen har jag bara en lektion torsdag och sen en fredag och sen är det helg. Det är helt otroligt skönt ska ni veta!
Denna veckan är det midterms som gäller i en av mina kurser, Midterm? Redan? Började vi inte precis. Tiden går FORT.
Ikväll ska jag plugga matte, engelska och fashion så jag inte behöver sitta inne hela dagen imon och göra det. Skönt!
Lagade nyss lite mat, blev ägg MED sallad, gurka och tomater denna gången. Nu sitter jag och dricker grönt tea och här är så varmt och skönt för elementen är på, kallt ute nämligen!
Hoppas ni mår bra, tänker på er mina fina vänner!
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0