onsdag.

Redan onsdag, och snart helg igen, är det galet eller är det galet? Jag tycker det är galet.
Har haft två midterms idag, gick nog ganska bra tror jag. Skönt att ha dem gjorda. Idag är det riktigt kallt i New York. Mysigt, och jag har en väldigt mysig höstkänsla i mig. Jag längtar till Halloween om två veckor, för i USA är det helt fantastiskt tycker jag. Sen är det Thanksgiving, därefter jul och då ska vi fira mysig jul här och åka skridskor i Central Park osv osv. Can't wait! Sen nyår... Älskar denna perioden som kommer nu!
Men sen vill jag ju gärna hitta någon jag kan åka skridskor i Central Park med... Får fixa det!
Nu ska jag strax plugga lite engelska, men först in till Elle för en cigg och tea i fönsterkarmen. Har blivit lite av en kvällsrutin, mysigt.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0