Thursday.

Härlig dag idag. Strålande sol och härligt krispigt kallt igen. Allt går skitbra i skolan, har lite mer motivation nu faktiskt. Vet inte om det är för det är helg på ingång...?
Har pluggat matte, advertising and promotion, fashion och Digital Layout idag. Har gjort det mesta av nästa veckas läxor, helt underbart. Har bara helgen då jag ska jobba med ett projekt i Multimedia computering.
Nu sitter jag här och sötsuget slår mig i huvudet, jag överväger att gå och köpa lite fro-yo eller peanut butter. Mina två laster här, som jag inte unnar mig särskilt ofta så tänkte att det kanske jag skulle göra idag? Nästa vecka får jag en enorm leverans med naturgodis från mamma. Lovely.
Jo, jag tror jag ger mig ut i underbara New York och köper något gott nu när jag varit så duktig.
Förresten, det slog mig innan hur sjukt det är att jag är här. Jag kommer ihåg den kvällen jag fick reda på att jag kom in, det var i slutet på mars. Det gick en hel sommar fylld med jobb, lite fest och många mysiga stunder, steg på ett plan för ungefär hundra år sedan, det känns så. Nu bor jag här, blir nog mer medveten om det när jag som sagt ser The City och Gossip Girl. I övermorgon har jag varit här två månader, det är sjukt. Samtidigt som det gått snabbt känns det också som jag aldrig bott någon annanstans och kommer aldrig göra det heller. Greencard?
Nu ska jag ut.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0