Torsdag.

Då var tordsag eftermiddag här och jag sitter i fönstret med en kopp tea efter att ha varit ute i regnet. Mysigt att vara inne men fy farao att vara ute. Idag hade man lätt kunnat ha vantar här, men jag hade iaf min pälsväst för första gången.

Hade quiz/test i matte idag, gick jättebra. Alla rätt skulle jag tro. När jag kom hem tog jag och gjorde lite ägg och en enorm sallad. Väldigt gott.
Fick ett lite tråkigt besked idag, Olga, den turkiska tjejen jag pratat med sen i höstas och i princip den enda jag har träffat på skolan har beslutat sig för att åka hem. Men jag förstår henne, hon bor med världens sämsta människor, bor on-campus vilket jag hade dött över att göra och sen när man börjar här finns det så mycket annat man kanske kommer på att man vill göra och då är det väldigt onödiga pengar att vara här. Och hon är inte 21, så antar att det är en stor faktor också. Så hon åker hem till Turkiet på tisdag vilket känns lite segt, men antar att det är det bästa för henne. Hellre sköta skolan än att bara vara här för att vara här.
Imon är det helg, och jag längtar längtar längtar.
Jag väntar ivriiiiiigt på godiset mamma skickade i måndags. Kan det inte komma nu?
Så imon ska jag träffa Olga för en kaffe här i SoHo, sen ska jag hem och fixa mig innan vi ska på ngt event, sen blir det party all night long. Två veckor sen nu, så nu förtjänar vi verkligen det haha.
Hoppas ni bra och njuter av hösten hemma. Jag ska bli bättre på att ta kort, lovar. Det är bara så svårt att glömma kameran i väskan men jag ska bättra mig. Ska gå upp och ta foto i Central Park en fin dag när höstfärgerna har kommit på riktigt, helt underbart vackert. Sen får gärna någon bjuda ut mig på lunch på The Boathouse i parken givetvis..haha
x

Kommentarer
Postat av: Bitchka

Ja lite bilder skulle inte skada! hihih :)

2009-10-16 @ 18:20:49
URL: http://alexandrarundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0