Wednesday.

Sitter och pluggar lite vilket jag i princip gjort hela dagen. Ska strax se Gossip Girl med Elle, väldigt mysigt. Imon börjar jag elva, går till ett. Sen ska jag vara kvar i skolan och jobba med mina assignments i mina computer classes.

Skulle egentligen hjälpa till hos en stylist imon men det var heldag så det gick inte. Det var en dam jag kontaktade som jobbar för svenska Elle men är stationerad här i New York.
Annars imon blir det kanske en liten powerwalk, så härligt att gå längs Hudson River. I helgen ska vi ut fredag tänkte vi. Och på lördag ska jag träffa den kanadensiska tjejen som jag träffade genom Bella här förra hösten. Hon har precis flyttat hit, ska bli skitkul!
Nu ska jag plugga klart här så jag kan gå in och mysa framför "tvn", datorn. Satt och såg The City igår, och precis som med Gossip Girl blir jag lika confused och medveten om att jag faktiskt bor här jag också när jag ser dem gå runt på samma klubbar, gator och fik som vi gör. Galet underbart!
Ha en mysig dag!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0