Aloooha

Gud vilken tråkig blogg jag har just nu, men såhär kommer det vara i drygt 3,5 vecka till. WOW det är bara 3,5 vecka kvar!!! Wiewiieewiiieee.

Sitter och funderar och funderar och funderar över sommaren. Jag blir mer och mer övertygad om hur jag kommer spy på Sverige efter bara ngn dag känns det som. Jag vet helt säkert att jag inte kommer vara där 2,5 månad som jag tänkte men det är så mycket som ska beslutas, måste göras NU. Jag fick jobb i Sverige, uthyrt min lägenhet och ska få in mycket pengar på det som behövs... Men jag vill inte. Varför skulle jag vilja byta New York mot Sverige 2,5 månad? Hittar ingen anledning. Båstad känns lite passé, och är festen i Helsingborg något roligt överhuvudtaget? Jag tror inte det.

På en månad hinner jag allt jag ska, umgås med familj och vänner, min mormor och morfar får träffa sitt favoritbarnbarn haha, sorry Pau, och lite sol och bad.

Men jag måste ju börja leta efter min framtida man nu, det är hög tid nu, blir säkert lättare i sommar haha. Måste ha ett Greencard... ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0