April 1st.

Dagen idag har varit lugn och skönt. Solade som sagt, och efter det blev jag så trött så jag somnade i sängen två timmar. Blir trött av att vara ledsen. Gick till gymmet och tröttade ut mig lite till. Nu ska jag strax hoppa in i duschen, sen lägga mig och kolla Gossip Girl.

Som sagt ska det bli 22-24 grader hela helgen, så jag ska steka imon, och shoppa lite. Ska boka frisörtid också tänkte jag. På kvällen ska ju ut på middag, och sen utgång tror jag. Om jag känner för det... Vi får se.

Det gör fortfarande ont i hjärtat, men jag måste tänka på att jag är här för en anledning. Jag kommer att komma hem i sommar, hur länge jag vill och har då massa tid med dem, och det är om mindre än två månader.

Nu ska jag fokusera på sista i skolan (kan inte fatta att jag gått mitt första år snart), njuta av New York, och träna och må bra, och va med människor som får mig att må bra.

Nu - Dusch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0