Central Park

Helt underbar dag vaknade jag upp till, blå himmel och varmt som tusan. 30 grader står på forecasten så jag antar att det kommer bli riktigt varmt. För er som inte besökt New York på sommaren så är det nästan omöjligt att vara här när det är som varmast. Ingen cirkulation, det står helt still luften. Kanske rätt skönt att komma hem ngr veckor i sommar haha.

Nu håller jag på att svara på lite mail, fick redan respons på jobb jag sökte i sommar hemma så det känns toppen. Ska bara försöka landa ngt också. Internshipen jag sökte är till hösten då jag känner att jag vill interna 2-3 gånger i veckan jämsides med plugget.

Klockan tolv ska jag möta K uppe vid Central Park, vi ska sola och luncha på the Great Lawn i parken. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0