CHAOS

Jag tror inte ni förstår vilken jävla dag detta varit. Vi börjar med att gå till vår landlord för att förnya vår lease av lägenheten ytterligare ett år. Men det är återigen massa som ska fixas i detta jäkla landet haha, men det löser sig. Därefter gick vi och handlade i Chinatown och sen hem, och då börjar helvetet...

Vi har båda glömt våra nycklar hemma, och vår dörr går i självlås när man ut, så där står vi utelåsta. Vi tänker genast att vi kan gå in till grannen och klättra ut på brandstegen och bara gå in genom mitt sovrumsfönster, men jag hade för en gångs skull låst mitt fönster... Så där står vi och försöker bryta oss in genom fönstret. Efter drygt en timme tänker vi att vi måste försöka med dörren. Så vi tar ett kreditkort som Eleonore lirkar med samtidigt som jag sparkar in dörren, och YES, vi kom in. Fy fan vilken dag alltså. Och om vi ringt en låssmed så hade vi fått lägga upp 200 dollar på nytt lås, never.

Nu är vi inne, och jag är på dåligt humör så ska iväg och träna och ångbasta nu så jag mår bättre och hoppas på en bättre idag imon.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0