Hello

I förmiddags tog jag mitt plugg och gick till Starbucks några minuter bort för att få lite lugn och pluggro i ngr timmar innan skolan. Drack lite te och försökte få in informationen till provet imon. Känns ganska bra faktiskt.

Gick till skolan, hade lektion och slutade tidigt så gick direkt till gymmet och tränade 2,5 timme. Därefter härlig ångbastu och sen dusch. Nu är jag hemma, nyss käkat lite. Dem har kommit en liten bit på köket, inte riktigt så mkt som vi tänkt oss but still. Kommer nog hinna klart inom dem två närmsta dagarna iaf.

Jag kunde bara sova 4 timmar i natt, och jag fungerar inte riktigt om jag inte får sova så idag ska jag lägga mig tidigt och kolla nya avsnitt av The City och The Hills. Oh, på tal om The City så tränar Roxy på mitt gym, ni vet Whitney's kompis. Vi lyckas alltid vara där på samma gång, och så även idag. Lite kul.

Nu ska jag skölja ur min inpackning.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0