I'm off!

Nu har jag pluggat länge nog, och nu rycker det i min ben av rastlöshet så nu blir det ngn timme på gymmet.

Jag får otroligt mycket klagomål på att jag inte lägger upp bilder, men just nu består mitt liv av träning och plugg så jag väljer att bespara er från bilder från dessa roliga aktiviteter. Men jag kan ju vara lite snäll idag och bjuda er på, inte en, utan tre bilder på en brandbil som stod utanför här i morse, jag var beredd att springa ut på brandstegen, en uttråkad osminkad sönderbränd Steffi som kommer börjar fjälla any minute i ansiktet och sist men inte minst mitt underbara plugg i macroeconomics. Och sen en bild från Halloween haha.

Enjoy mates!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0