Irriterad

Heyyy. Kom hem från gymmet för ngr timmar sedan, idag ville jag nästan skjuta mig själv när jag kom dit och hade två timmars kondition framför mig. Blä. Men det gick bra, och nu sitter jag här och tänkte plugga.

Är sjukt irriterad dessutom, eller ja också glad. Jag börjar med det glada. Jag fick jobbet i Sverige i sommar vilket gör att jag kommer komma hem 2,5 månad. Tänkte först stanna här mesta av tiden, men lönen är urusel och jag skulle få jobba svart givetvis då jag inte är tillåten att jobba med mitt visa. Det skulle kännas lite riskfyllt dessutom eftersom jag trots allt inte vill bli utkastad ur landet där jag planerat att bo resten av mitt liv. Så ja, gymjobbet blev mitt, nice = gratis gymkort hela sommaren haha.

Det tråkiga var att tjejen som skulle hyra mitt rum drog sig ur, och jag står återigen och måste hyra ut ett rum under juni, juli och 2 veckor in i augusti. Säg till om ni är intresserade. Lägenheten kommer delas med en annan tjej som hyr Elle's rum, ligger mitt i SoHo, och hyran för rummet du hyr kommer vara 1150 dollar per månad.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0