Kefir

Vaknade av moln och att det hade regnat, så mysigt och faktiskt skönt. Måste spendera mycket tid inne idag så det är lika bra haha. Sitter och äter frukost nu, kefir med färska hallon och lite nötter. Mumsigt, och bra för magen. Ska försöka plugga undan lite nu tills det att jag måste gå till skolan om 2,5 timme. Får antagligen tillbaka min midterm och mitt arbete, hoppas hoppas det gått bra!

Idag är det fredag och det känns härligt! Blir mycket mys i helgen, film, plugg, träning och solning om vädret tillåter. Idag är det redan två veckor sedan pappa och Pau kom, helt sjukt vad tiden går, och ännu en skolvecka avklarad.

Vi hörs ikväll när jag är hemma från gymmet!

Ha en toppenfredag!

Kramar

Och grattis till Bella som fyller 22 år idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0