Kväll

Tanken var att vi skulle gå ut idag, men efter två timmars träning var jag död, och vår lärare i engelska hade lagt upp vår sista module innan sommaren på internet, så vi sitter hemma och göra klart den. Nice!

Har även tänkt lite, kommer nog inte stanna i Sverige 2,5 månad alls hemma i sommar, har redan nu panik att vara ifrån mitt älskade New York. Så kanske stannar 1-1,5 månad istället. It depends... på mycket grejor haha.

Lade uppe på taket och solade 4 timmar innan, behöver jag säga att mitt huvud, och ja resten av kroppen är rött/brunt? Nice as hell. Men nu blir det regn fyra dagar, bra för plugg och träning, dåligt för brännan.

Nu plugga, sen film.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0