Nightyyyy

Har nyss duschat och gjort mig fräsch efter att ha varit på gymmet 1,5 timme. Jag är så trött i kroppen nu. Sen ska jag ju givetvis inte träna 7 dagar i veckan, utan 5 som är lite mer normalt, det är bara nu när jag kör lite bootcamp och ska bli riktigt fit till stranden. Suttit och snackat med Elle som vanligt på kvällen. Och nu sitter jag vid datorn. Tänka sig att jag inte behöver plugga mer idag, hur skönt tror ni inte det känns? Jag ligger före i alla ämnen som jag har, och det ska jag fortsätta göra. Så jag kanske lägger mig och läser på provet i macroeconomics som jag har nästa vecka.

Imon har jag lektion, ser framemot att gå till skolan och inte sitta inne och plugga bara. Får förhoppningsvis tillbaka mitt prov i matte också. Hoppas det gick bra!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0