Ops

Höll på att glömma att blogga, oj. Hade lektion innan, kändes bra. Har exam om två veckor igen och jävlar vad jag ska plugga på den. Ska börja i tid, och inte dagen innan denna gången. Har pluggat sedan jag kom hem från skolan och ska bara skriva en grej till innan jag ska krypa till sängs. Så skönt det ska bli. När jag gick hem från skolan var det så underbart behaglig värme, folk satt på uteserveringarna, musik spelades överallt och turisterna stod med sina kartor. Gosh vad jag älskar denna staden. Känner att jag måste hitta ngn som jag kan gifta mig med nu, för att få Greencard. Ngn???

Imon ska jag vara på gymmet vid 10, hem och duscha och äta frukost, sen lektion 2-5. Efter det ska jag ta en kvällsfika med K, sen hem och plugga plugga plugga. AHHH jag vill festa! Så sjukt sugen just nu. Men jag hinner nog inte, plugget blir mer och mer haha.

Som jag kommer njuta av ett välförtjänt lov sedan alltså, första året på universitet avklarat. Nice! Bara en månad kvar till final week. Wiie. Måste tänka positivt för att klara mig igenom detta moln av plugg.

I helgen ska jag försöka hinna med en hel del kul grejor faktiskt.

Vi hörs imon efter träningen.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0