Plugg

Har sjukt mkt plugg just nu, så försöker ta tag i allt nu ikväll och skippade därmed gymmet idag. Hade känts så skönt att inte ha en massa i helgen. Nu en månad framåt kommer jag verkligen plugga sönder mig själv. Typ.

Jag gick för en stund sen ner och köpte äpple på delit på hörnet, passerar Johan Lindeberg (designern), sen pratar jag med en vän och hon ska tydligen sitta barnvakt åt hans barn ikväll. Han bor två hus bort från oss. Coolt!

Nu ska jag duscha, sen lägga mig och skriva, skriva och skriva till jag somnar.

Imonbitti blir det gymmet i två timmar, längtar redan. Känner mig rastlös efter en dag off.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför publicerades inte min kommentar (angående bilder!) som jag lade för ett par dagar sedan under ett inlägg?!

2010-04-15 @ 17:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0