Prov

Tränade, kom hem, duschade, pluggar nu, och ska strax lägga mig och kolla Gossip Girl. Nice. Imon har jag som sagt min andra exam i matte, så håll tummarna så är ni snälla.

Hur mycket längtar vi inte efter Sex and The City 2. Jag ryser när jag ser trailern, särskilt med Empire State of Mind som soundtrack. Tror den har premiär den 27e här, så vi hinner se den innan vi kommer hem. Måste ju se den här såklart!

På tal om låten Empire State of Mind, jag älskar den lugnare versionen med bara Alicia Keys. När jag har den spelandes i öronen när jag går genom New York får jag nypa mig själv ibland. Bor jag här, eller är allt bara en dröm?

Nu - plugg.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0