Renovation

Idag mår jag inget bra alls, känns som jag är riktigt riktigt bakis ni vet. Huvudet värker, det snurrar när man ligger ner och jag får inte ner något i magen... Vet inte alls vad det kan vara, bara jag inte blir magsjuk...

Till det bästa, har as we speak, två handymen här som renoverar hela vårt kök. Just nu har dem tagit ut allting , kyl, cabinets, ugn, RUBBET. Bryter upp golvet, täpper till hål och ska göra om hela köket till modernt och fräscht. Idag kommer vi inte ha ngt kök eftersom dem bara lägger golvet så får se hur vi gör med mat haha.

blää, jag orkar inte bli sjuk. Har absolut inte tid.

Vi hörs sen puss

Kommentarer
Postat av: charlotte

Krya pa dig vannen min, hoppas du blir battre snart. kramis

2010-04-27 @ 20:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0