Saturday

Denna dagen blev inte så aktiv trots allt. Det jag orkade göra var att sola, lämna tvätt och träna. Imon måste jag verkligen ta tag i saker och ting. Jag har massa grejor att fixa känns det som, plugg, städ och en del beslut att ta gällande sommaren osv.

Klockan är bara lite i tio och jag ska strax lägga mig och kolla en film. Imon kommer äntligen min roomie hem från Panama, gissa om det ska bli skönt?

För övrigt kan jag inte förstår att vi slutar skolan om drygt 1,5 månad, och jag åker hem då. Gud vad jag längtar efter Sverige just nu, eller ja, det är nog mer familjen jag saknar. Antar att man har sådana perioder ibland.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen så jag är pigg och AKTIV imon. Nu jäklar ska jag ta vara på varje dag. I veckan händer dessutom roliga grejor, mer om det senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0