Sista april

Kan ni förstå, sista april? Känns lite konstigt enligt mig. Men det är alltså snart sommar, och jag har aldrig längtat mer. I natt gjorde jag mitt sista prov i min psykologikurs vilken jag läser online. Ville bara ha det gjort. Och klockan sex satt jag framför datorn för att registrera mig för höstens kurser. Fick i princip alla jag ville ha, men jag har fyra månader på mig att add/drop kurser så det blir nog bra tillslut. Orkar verkligen inte tänka på höstterminen så skit i det nu haha.

Ska strax göra vid mig, sen gå till skolan och skriva ut arbete som ska lämnas in idag i mass communications. Vid halv sex kommer en man hit och ska titta på rummet åt sin son som vill hyra det över sommaren.

Ikväll vet jag inte vad som händer, jag har varit så otroligt flitig de senaste veckorna så jag har bara mina finals kvar. ALLA assignments are done. Hur skönt tror ni inte det är?

WOHO!

Sommarn är nära nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0