Summer is here

Det är verkligen sommar idag, folk springer runt i sandaler, korta kjolar och klänningar, så.jäkla.härligt. Jag har inte varit ute på stan så mycket som jag tänkte, hade ingen lust alls att shoppa så gick till affären och handlade lite mat i form av yogurt, lax och ägg. Har spenderat mesta tiden av dagen på rooftop eller på min lilla balkong. Alltså har jag bättrat på min brännskada lite till.

Jag har också tänkt efter, och jag ska inte deppa mer. Livet är för kort för det, och här händer mycket roligt hela tiden så jag vill inte förstöra det med att vara ledsen. Det kanske inte är så lätt just nu, men imon ska jag definitivt ta tag i mig själv.

Nu ska jag laga mat, sen blir det gymmet några timmar, och sist blir det ångbastu.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0