Sunday

Kom nyss hem från gymmet, körde 2 timmars cardio. Helt slut nu. Det är så sjukt varmt här idag, säkert 24 grader och jag gick hem i bara linne och shorts från gymmet, och tidigare idag gick jag i klänning.

Nu sitter jag och väntar på Elle som är påväg hem från flygplatsen! Wie, ska bli kul att få uppdatera varandra om vad som hänt under de 10 dagarna vi inte setts.

Längtar så till imorgon. Ska träna direkt när jag vaknar, sen plugg och solning antar jag. Sen på kvällen ska jag på den coolaste föreläsningen ever. Nämligen kommer ELLE's alla top editors och ska föreläs på min skola, och svara på frågor och mingla. Ska bli så jäkla kul, och intressant!!!

Vi hörs imon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0