Tid?

Jag kom att tänka på en grej igår på gymmet. Det är några som är där varje dag och sliter precis som jag, och har varit det drygt tre månader nu sen jag började. Jag iaktar dem varje gång och tänker att det måste ju verkligen ha gett dem resultat att träna varje dag i tre månader, om inte längre. Det är en så himla duktig överviktig tjej, hon verkligen kämpar och är där 2 timmar minst varje dag  - men hon krymper liksom inte. Säkert på vågen men hur lång jävla tid ska det ta egentligen?

Vidare tänkte jag på hur jag tränade hela förra våren och sommaren, och så fort jag flyttade hit slutade jag, drack alkohol 3 gånger i veckan, åt dålig mat, vilket resulterade i att jag givetvis gick upp i vikt och mådde dåligt eftersom jag inte tränade. Det rörde sig ju ungefär om 5 månader utan träning, och nu är det vår igen och jag vill inget hellre än att vara i toppform till våren. Men jag undrar hur lång jävla tid det tar att tona dig själv när du slarvat bara en liten tid.

Men igår, igår kände jag igenom hela kroppen av frustration efter att ha tänkt på detta, och visst - benmusklerna är tillbaka, rumpan börjar bli lite hård, magen börjar återigen se toned ut och axlar och armar ser definierade ut.

Något måste man väl ändå få i vinst för att träna som ett as varje dag... Vad är annars poängen? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0