Tomt

Nu har dem åkt... Och tårarna slutar inte rinna. Det känns så fruktansvärt att sitta själv i denna lägenheten efter att ha haft min fina familj här i fem dagar nu, så mycket kärlek och så mycket äkthet i jämförelse vad denna staden annars erbjuder. Jag tror aldrig jag haft så ont i hjärtat som jag har just nu, jag saknar dem, så otroligt mycket och jag vill bara flytta hem just nu och inte alls vara flera hundra mil från dem. FAAAAAAAAAN.

Jag har haft den bästa veckan i mitt liv, och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dem.

Ska jag verkligen sova själv i min säng utan min bästa vän och syster? Jag får panik. Och inte mötas av pappa sittandes nedanför lägenheten på morgonen. Jag saknar trygghet och jag vill inte vara här längre.




Kommentarer
Postat av: dlc

hej hej :D



skulle du vilja rösta på mig som månadensblogg ? :$

http://felicianielsen.blogg.se/2010/march/utkast-mars-31-2010.html?_tmp=e6f67eee440e6db0ecc9c7b82a4479e97438239a



GODNATT ! :)

2010-04-01 @ 03:01:35
URL: http://bbebot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0