Torsdag

Vaknade, äter frukost, ska plugga. Så roligt har jag det idag haha. Jag kände mig helt nollställd igår, och likadant idag. Hemsk känsla. Och vill få bort den nu nu nu. Hoppas inte det är mina p-piller som spökar. Men det har inte varit ngr problem nu på 3 månader, så förstår inte. Hoppas det går över idag. Nu hör jag på bra musik, så då får jag lite känslor tillbaka. Har ni haft det så någongång att ni inte känner några känslor alls? Fast du är glad för allt, så ingen glädje, ingen sorg, ingen nervositet, bara totalt numb. Så jäkla obehagligt. Och då saknar jag min familj så mycket, även fast jag knappt känner saknaden.

Ska till gymmet nu. Sen har jag en hel del grejor jag måste försöka ta tag i.

Ikväll har jag kvällslektion, så vi hörs innan jag springer iväg på den.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0