Trött

När jag kände att plugget blev för mycket tog jag på mig träningskläderna och gick bort och köttade 2 timmar på gymmet. Gick och handlade lite mat. Jag läste på en blogg, skriven av en gravid tjej, att hon knappt kunde tänka på varm mat under sin graviditet, och jag känner likadant, och jag är inte gravid. Tanken på kött, kyckling, varm mat ger mig kvälvningar just nu haha. Men så hade det inte varit i Sverige, det är bara det att maten i USA känns så sjukt onaturlig när det kommer till kött, mjölkprodukter, kyckling, etc. Allting har massa extra hormoner i sig vilket får mig, och många andra att vilja kräka.

Därför längtar jag faktiskt efter mammas och pappas lagade svenska FRÄSCHA mat.

Nu ska jag duscha, sen skriva lite på ett engelska projekt, sen sova. Hur skönt är det inte att lägga sig nyduschad i världens underbaraste och mjukaste säng och somna till ljudet av Manhattan? Det finns inget bättre. You should try!

PUSS OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Isabel Adrians blogg??

2010-04-20 @ 08:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0