Bio

Ikväll ska jag och min kära Elle gå på bio och se Shutter Island. Hon fyller år om drygt två veckor så det blir en tidig födelsedagspresent från mig. En liten en men mysig :)

Jag längtar så till måndag för att komma igång med träningen igen, har känt mig lite halvkrasslig denna veckan så ville inte träna och riskera att bli ordentligt sjuk. Men nu jäklar ska jag komma igång, och bra nyttig mat. Har mars, april och maj på mig att komma i riktigt form för The Hamptons, och kanske en vecka på Fria bad hehe. Eller inte.

Funderar fortfarande på hur jag ska göra i sommar, har antagligen spikat ett Summer Internship på Elle så det vore ju lite sådär att åka hem och missa det, men 2 veckor ska jag hem och mysa med familjen iaf. Vi får se när det närmar sig. 

Nu ska jag plugga klart här lite, sen gå ut och fixa lite stuff innan det blir nattbio. MYS.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0